Na enkele weken knallen tegen een harde deadline klonk een nachtje slaap ons als muziek in de oren. Maar onze character design en 3D animatie met Daan was het helemaal waard!
3D brand visuals voor de komende campagnes.
Met deze aankondigingsvideo bracht we de app FAAM tot leven: een inclusieve tool om grote en kleine verhalen van vroeger te ontdekken, recht uit je broekzak.
We spraken onze inner Gen Z aan en ontwikkelden superfrisse communicatietools voor jongeren én bedrijfsleiders in een Compas-traject.
Klein budget, grootse ambities. Voor het eerste Belgische rock-festival in een woonzorgcentrum ontwierpen we een branding die nog heel wat jaren kan meegaan!
De ultieme artistieke vrijheid? Dat krijg je enkel bij als je voor een kunstschool werkt natuurlijk!
Vollenbak knutselen met de iconische CoGo bak in de hoofdrol, dat kunnen we!
We combineerden de Stad Gent en SoGent huisstijl tot deze hypercoole projectbranding voor “Oude dokken”.
Maatschappelijk engagement en geldprijzen? Count us in! Voor Fortuna maakten we deze mystieke krasbiljetreeks.
Powerpoint heeft geen geheimen meer voor ons na het ontwerpen van letterlijk 1000 slides die deze virale animatie voor Visit Brussels vormen.
Voor het LEADER-project Oost-Vlaanderen ontwikkelden we een nieuwe huisstijl, een uitgebreid infopakket en als kers op de taart een modulaire installatie.
Onze ge-airbrushed branding zorgde voor een unieke look die je nergens anders zag die festivalzomer.
Voor wie verfijning waardeert - in het glas én op het etiket.
Het lekkere van de Kwekerij vind je in deze warme animaties.
Met catchy quotes en digitale papercraft illustraties brengen we België weer aan het krassen.
Gooi je jouw afval in de vuilnisbak? Vuistje van Mooimakers! Met coole 3D-handjes en echt zwerfvuil belonen we iedereen die de straat netjes houdt.
Plan B-K staat voor een brede kijk op het kanaal Bossuit-Kortrijk.
We visualiseren Radio 1’s exclusieve Stevie Wonder-sessie met opvallende illustraties en creatief motion design.
Samen met Studio Brussel sjeesden we door de festivalzomer met deze buswrap.
Dit T-shirt is een ode aan de creatieve community én een knipoog naar de ‘allround creative’: een witte raaf die nooit genoeg in de belangstelling staat.
Van achter ons computerscherm verdedigden we mensenrechtenverdedigers.
We kregen de eer 5 unieke idents te ontwerpen voor het vernieuwde ketnet-universum.
Deze speciale mix van 2D animatie met een echt gecraft decor zorgde voor een animatie die net zo bijzonder is als de moonpop popcorn.
Met de diervriendelijkste shoot ter wereld vragen we aandacht voor de leefomstandigheden van menig Vlaams huisdier.